neděle 30. května 2010

Parlamentní volby

I když se říká, že se ženy o politiku nezajímají (viz článek ve víkendové Mf Dnes), sledovala jsem je už pěkných pár měsíců. Z negativní kampaně parlamentních stran mi bylo a je šoufl. Mám sto chutí zorganizovat sbírku na odstranění předvolebních kampaní, děsí mě totiž představa, že se na pány Paroubka a Nečase budu dívat třeba ještě půl roku. Neodpustím si jistou zaujatost. Dost mě totiž pobavila a potěšila kampaň Strany zelených:





Samotné volení pro mě bylo hrozně slavnostním zážitkem. Člověk se neubrání pocitu důležitosti a jedinečnosti. A i když se strana, kterou jsem volila, do parlamentu nedostala, mám skvělý pocit z toho, že jsem volila a volila jsem je.

Docela mě překvapilo, že volební účast byla "jen" 62%. Z toho, jak se o volbách pořád mluví a řeší je i lidé, kteří toto téma většinou ignorují.

Žádné komentáře: