sobota 26. června 2010

Prázdniny

Jak už si asi většina z vás všimla z mých spamů po facebooku a fénixu, mám konečně prázdniny. Poslední zkouška mi dala řádně zabrat. Sociální deviace nebyla žádná švanda, ale na druhý pokus jsem dostala C, tudíž mám závěrečné D a jsem úplně spokojená.
Paradoxně mám pořád stejně málo času, protože chodím do práce dopoledne (na finančák), do práce odpoledne (uklízet) a čas mezi tím prokládám péčí o své přátele, pročítáním novin, časopisů a letáčků, na které jsem neměla čas a organizací svého pokoje.

Co bych za prázdniny chtěla udělat?
  • Přečíst Silmarillion a Pána prstenů a taky Zločin a trest
  • Uplést náramky
  • Pořádně pojmenovat svých 8 GB špatně pojmenovaných hudebních souborů
  • Uklidit celý byt (přeorganizovat kazety, CD a DVD, vyhodit zbytečné věci, apod.)
  • Vyrobit si potah na noční stolek, přešít a nabatikovat pytel na papír do klubovny
  • určitě mě ještě něco napadne
Myslíte si, že to zvládnu? Já taky ne.

Žádné komentáře: