neděle 30. května 2010

Změna vlasů

Jak Káťa ráda a často říká, se změnou chlapa přichází změna účesu. U mě před měsícem došlo k tomu prvnímu, to druhé následovalo pár dní zpátky. Zkrácení byla jasná volba, už je teplo a moje dlouhá zplihlá sláma je na pohled nepěkná. Takže nějaké šmrncovní mikádko by to chtělo. A co s barvou? Melír odrůstá, Jamajka říkala, že by mi tmavší barva slušela. Tmavší? Tak jo. Víc hnědou, nebo zrz? Zrz. To budeme barvit celou hlavu? Jasně, že jo!
A tak Eastwick přišel o blondýnu. Jsem teď hnědo zrzavá. Trvalo mi čtyři kouknutí do zrcadla, než jsem si na to zvykla, ale už se sobě a nejen sobě líbím. Dokonce se se svojí zrzavostí sžívám, mám z toho takové bosorkovské stavy. 
Jenom zjišťuju, že můj blondýnkovský šatník mi k novému účesu moc nesedí...

Žádné komentáře: