sobota 26. června 2010

Skautská série se zpožděním: Tvrdý Táborový Trénink

Konečně (ostuda ostudná) jsem s naším drahým oddílem vyrazila na tétéčko. Skvělá akce, musím říct, prostě pohodička. Měla jsem hrozný strach z počasí, protože dny před odjezdem pořád pršelo (i v pátek večer), částečně se mi ani nechtělo (protože jsem měla psát ve středu opravnou zkoušku), ale nakonec jsem ráda, že jsem vyrazila.

V sestavě tři vedoucí a šest dětí jsme vyrazily v sobotu ráno vlakem do Moravského Krumlova. Tam jsme si prohlédly náměstí, zbaštily zmrzlinu a šly se podívat na Slovanskou epopej. K našemu zklamání bychom musely čekat hodinu na prohlídku, takže jsme se tentokrát bez tohoto Muchova díla obešly. Zámeckou zahradu jsme si ale ujít nenechaly. Překrásné stromy i trávník, pár zajímavých kešek, prostě parádička. Na tábořiště jsme dorazily bez větších problémů, protože jsme měly pořádné boty a repelenty. Hitem večera se stala hra jabko, jabko, hruška, hruška ve verzi reklam (perwoll, perwoll, savo, savo). Nakonec jsme tuto hru hrály i v gestové podobě. Někdy si od Ferdy nechtě zahrát prostenal-perwoll, fakt to stojí za to!
Další den jsme se v klidu najedly, přejedly, došly do Ivančic a vrátily se domů.Ještě musím zmínit hru "Ble, ble, už jdu", tu jsme taky zahrály asi třikrát a skvěle jsme se u ní pobavily.
Celý výlet mě dostávala Čapka svým "růžovkovským" chováním. Fůj, bahno, fůj, brouci, fůj, slimáci. No, prostě nářez. Hlavně se neušpinit!
Jo, jestli to vyjde, příští rok jedu zase!

Žádné komentáře: